U bent hier: Home Contact & Service

Goedenacht, hoe kunnen we u helpen?

Geef hieronder aan waarmee we u van dienst kunnen zijn. We helpen u graag verder!

Contact met de ledenservice

Liever persoonlijk contact met een van onze medewerkers?

Bel ons tijdens kantooruren of stuur een e-mail:
leden@seniorweb.nl
030 - 276 99 65

Ik heb een

computervraag

Kies de hulp die bij u past
Sluiten

U hebt een computervraag

Per telefoon

Als lid kunt u ons bellen voor advies op werkdagen tussen 9-12u & 13-16u.Meer informatie

Via internet

U wordt via de website geholpen door een van onze vrijwilligers. Zonder extra kosten.Meer informatie

Aan huis

Een vrijwilliger komt bij u thuis om u te helpen met uw vraag. Wanneer het u uitkomt.Meer informatie

Bekijk alle hulpvormenAlle hulpvormen

Ik heb een

andere vraag

Uw vraag stellen
Sluiten

U hebt een andere vraag

Hebt u nog niet kunnen vinden wat u zocht? Stuur dan via het formulier uw vraag in.

  • Geef in het formulier zo duidelijk mogelijk aan wat uw vraag is.
  • Vermeld bij uw vraag uw lidnummer, zodat we u sneller kunnen helpen.

Wij streven ernaar uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden. (Hebt u een computervraag? Die kunt u hier stellen.)

Ik wil

lid worden

Aanmelden
Sluiten

U wilt lid worden van SeniorWeb

Wat leuk dat u lid wilt worden van SeniorWeb! Als lid bent u verzekerd van praktische uitleg, online cursussen en persoonlijke hulp. Bekijk hier ons actuele lidmaatschapsaanbod en meld u online aan.

Wilt u zich liever telefonisch aanmelden?
Dat kan ook, bel dan met onze ledenservice op 030 - 276 99 65.

Gratis

Enter aanvragen

Aanvragen
Sluiten

U wilt een gratis exemplaar van Enter ontvangen

SeniorWeb maakt u stap voor stap wegwijs in de digitale wereld. Bent u nog geen lid van SeniorWeb en wilt u kennismaken met Enter, het computertijdschrift dat SeniorWeb-leden elk kwartaal ontvangen? Dan kunt u via dit formulier een gratis exemplaar aanvragen (maximaal één exemplaar per persoon per twaalf maanden).

Ik zoek

jullie adres

Bekijk contactgegevens
Sluiten

Adres & route

Postadres
Postbus 222
3500 AE Utrecht
Bezoekadres
Christiaan Krammlaan 8
3571 AX Utrecht

Uw bezoek
Het kantoor van SeniorWeb bevindt zich op de 1e verdieping van het gebouw Krammstate. Er is een lift aanwezig. Bekijk de locatie op Google Maps.

Parkeren
Op het parkeerterrein van het gebouw kunt u gratis parkeren. Er is een gehandicaptenparkeerplaats naast de deur. Buiten het terrein (aan de andere kant van het plantsoen) is het betaald parkeren

Leslocaties
Zoekt u een leslocatie van SeniorWeb in de buurt? Bekijk dan de pagina Computerles in de buurt.

Christiaan Krammlaan 8

Ik heb een

klacht

Melding maken
Sluiten

U hebt een klacht

Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Wij helpen u graag verder. Als u aan ons uw klacht wilt doorgeven kan dat via dit formulier.

Hoe wij met klachten omgaan en welke procedure we hierin aanhouden, staat beschreven in onze klachtenregeling.

Veelgestelde vragen

Hieronder ziet u de veelgestelde vragen van onze leden. Misschien staat uw vraag er ook bij? ls eerst worden de vijf meest gestelde vragen getoond, maar u kunt hieronder ook een specifiek onderwerp selecteren.

Ik heb een vraag over:

Zit uw vraag er niet bij?

Bel ons tijdens kantooruren of stuur een e-mail:

Bestellen

Wat kan ik in de webwinkel bestellen?

In de webwinkel vindt u een uitgebreid assortiment computerboeken en accessoires van SeniorWeb. Deze producten zijn altijd scherp geprijsd en alleen beschikbaar voor leden. Kijk in de webwinkel voor een actueel overzicht van ons assortiment. 

Hoe kan ik in de webwinkel bestellen?

U kunt een bestelling plaatsen door de gewenste producten in uw winkelwagen te plaatsen. Dit doet u door bij het product van uw keuze, te klikken op In winkelwagen. Hebt u alle producten in uw winkelwagen geplaatst? Klik dan op uw winkelwagen. Controleer uw bestelling en klik op Bestellen. Selecteer uw betaalwijze en wijzig eventueel uw bezorgadres. Klik ten slotte op Afrekenen.

Kan ik producten uit de webwinkel ook telefonisch bestellen?

Producten uit de webwinkel kunt u niet telefonisch bestellen. Indien u een probleem hebt met bestellen, kunt u contact opnemen met onze ledenadministratie via 030 - 276 99 65. Onze medewerkers kunnen u dan verder helpen met uw bestelling.

Hoe voeg ik een kortingscode toe?

Hebt u een kortingscode voor de webwinkel ontvangen, dan kunt u deze als volgt gebruiken:

  • Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen.
  • Ga naar uw winkelwagen.
  • Vul onder het kopje 'Kortingscode' de kortingscode in die u hebt ontvangen.
  • Klik op de blauwe knop Voeg toe.
  • De korting wordt direct verrekend.

Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Hebt u een kortingscode toegevoegd in de webwinkel, maar werkt deze niet? Dan kan dit een paar oorzaken hebben:

  • Er zit een typefout in de naam van de kortingscode.
  • De looptijd van de kortingscode is verstreken (een eventuele einddatum staat altijd bij de code vermeld).
  • De kortingscode is slechts één keer te gebruiken en u hebt de code al een keer gebruikt.

Zijn geen van deze oorzaken bij u van toepassing of hebt u vragen over het gebruik van een kortingscode? Neem dan contact met ons op.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Als u uw bestelling succesvol hebt geplaatst, krijgt u daarvan een melding in de webwinkel. Tevens kunt u bij Mijn bestellingen zien dat uw bestelling is ontvangen. Ook ontvangt u binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail.

Waar vind ik het overzicht van mijn bestelling?

U kunt eenvoudig terugzien wat u hebt besteld.

  • Log in en ga naar de Webwinkel.
  • Klik op Bestellingen overzicht.
  • U ziet hier uw bestellingen en hun status.

Hebt u een vraag over uw bestelling? Neem dan contact met ons op. Als u uw lidnummer en bestelnummer doorgeeft kunnen wij u sneller helpen.

Wat is mijn bestelnummer?

Uw bestelnummer is het nummer van uw bestelling. U vindt het terug op de volgende plaatsen:

  • In de e-mail die u ontvangt na het plaatsen van uw bestelling;
  • In het overzicht van uw bestellingen bij Mijn bestellingen.
  • Op de pakbon die wordt meegeleverd met uw bestelling.

Vermeld in communicatie over uw bestelling altijd het juiste bestelnummer.

Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn bestelling is geannuleerd. Wat nu?

De bestelling die u in de Webwinkel van SeniorWeb hebt geplaatst, is door een medewerker van SeniorWeb geannuleerd.

Hebt u vragen over uw bestelling? Neem dan contact op met de ledenservice op 030 - 276 99 65 of mail naar leden@seniorweb.nl.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Uw bestelling wordt na ontvangst van de betaling binnen vijf werkdagen overgedragen aan PostNL. Uiterlijk binnen 72 uur nadat wij het pakket aan PostNL hebben overgedragen, wordt het pakket bij u thuis afgeleverd.

Kan ik de bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, dat doet u als volgt:

  • Klik bij Uw gegevens, onder Bezorgadres, op Wijzig uw bezorgadres.
  • Vul alle velden in en klik op Opslaan

Het adres wordt opgeslagen nadat uw bestelling is betaald. Mocht u ooit weer een bestelling plaatsen en het op het andere adres willen laten bezorgen, hoeft u alleen maar dat adres aan te vinken.

Let op: door een ander bezorgadres in te vullen, wijzigt u niet uw gegevens bij de ledenservice. Bent u verhuisd en wilt u uw adres wijzigen? Doe dit dan via Mijn persoonsgegevens.

Moet ik thuisblijven om de bestelling in ontvangst te nemen?

We doen ons best de bestelling zo in te pakken dat het pakket door de gangbare Nederlandse brievenbus past. Hebt u veel artikelen besteld? Dan wordt de bestelling in een doos verzonden. Bent u op het moment van afleveren niet thuis, dan wordt het pakket eventueel bij de buren afgeleverd.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Bent u niet tevreden over het geleverde product? Dan kunt u het product gratis retourneren. Stuur het product ongebruikt en onbeschadigd naar:

SeniorWeb
Antwoordnummer 4001

3500 VB Utrecht

Voeg bij uw retourzending ook uw pakbon met lidnummer en gegevens en een briefje met de reden van retourneren.

Hebt u vragen over het retourneren van uw bestelling? Neem dan contact op met de ledenservice op 030 - 276 99 65 of mail naar leden@seniorweb.nl.

Zit uw vraag er niet bij?

Bel ons tijdens kantooruren of stuur een e-mail:

naar boven